Produkty so zľavou až do 30%
Záruka na všetok zakúpený tovar je stanovená zákonom v trvaní 24 mesiacov, avšak pre niektorý tovar poskytujeme predľženú záruku od 3 do 5 rokov ( je uvedená u konkrétných produktoch).
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.
Podmienky záruky:
–pravidelná ročná kontorla+čistenie počas trvania záruky (ak sa jedná o klimatizáciu, alebo tepeľné čerpadlo), najneskôr 1 rok od poslednej kontroly, alebo od inštalácie
-Záruka sa vzťahuje iba na vady, ktoré mal tovar v čase jeho odovzdania kupujúcemu, avšak ostali skryté a prejavili sa až neskôr počas záručnej doby.
V prípade záručnej vady:
– predávajúci zabezpečí opravu zariadenia, náhradné diely. Pokiaľ nie je možná oprava, predávajúci zabezpečí výmenu chybného zariadenia
– Počas opravy môžu byť do zariadenia nainštalované iba nové súčiastky
– Zo záručnej doby je odpočítaná tá doba, počas ktorej spotrebiteľ nemohol používať zariadenie vhodným spôsobom
Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré vznikli:
– nesprávnym použitím, nedodržaním návodu na použitie
– nesprávnym skladovaním, nesprávnym zaobchádzaním, vandalizmom, nedostatkom údržby, svojvoľným zásahom
– živelnými pohromami a katastrofami.
– nesprávnou alebo neodbornou montážou (okrem prípadov, ak montáž vykonal predávajúci alebo ním poverená osoba).
Záruku na klimatizácie a tepelné čerpadlá je možné uplatniť iba v prípade že, bola namontovaná certifikovanou firmou. Ak nebola montovaná certifikovanou firmou a dôjde k poškodeniu klimatizácie tak predávajúci nemusí poskytovať záruku.
Tovar je možné vymeniť na novú len v prípade, ak má neopraviteľnú chybu.
V prípade, ak zariadenie nereaguje, nedáva žiadny znak prevádzky, a podľa užívateľskej príručky nie je možné identifikovať problém; alebo vnútorná jednotka vypíše chybový kód; alebo zákazník predpokladá že klimatizácia má chybu, zariadenie musí byť ihneď odstavené z prevádzky, odpojené, a chyba má byť oznámená predajcovi.
Ak predávajúci dokáže, že vada bola spôsobená odlišným použitím od návodu, že chyba je zapríčinená nadmerným užívaním, modifikáciou, nesprávnou manipuláciou, nesprávnym skladovaním, živelnou pohromou, nesprávnou alebo neodbornou montážou, predávajúci nemusí poskytnúť záruku.
Za splnenie záručnej povinnosti zodpovedá predávajúci.
Oprava nesprávne používaného, alebo neodborne namontovaného zariadenia bude kupujúcemu vyúčtovaná aj v rámci záručnej lehoty.
Kupujúci podá reklamáciu vyplnením a doručením reklamačného formulára predávajúcemu s potrebnými prílohami, ktoré musí predávajúci potvrdiť.
Záruka má byť uplatnená u predávajúceho faktúrou alebo záručným listom.